Amandas Liv

2014-07-12
15:54:13

Film-Tips!
Hejsan, jag kommer ta mina favoritfilmer först, men sedan tar jag filmer som är satta i kategorier.
 
 
  1.  Dear John
  2.  The Vow
  3.  She´s The Man
  4.  Step Up
     
Det är dom som jag gärna ser om och om igen, som såklart är med Channing Tatum
 
 
 

Men dessa filmer är alla som jag gillar och rekomenderar, och dom sätter jag i kategorier. Vissa filmer kommer i fler än bara en kategori.
 
 
Romantik:
  • The Vow
  • Dear John
  • Last Song
  • (Beatsly)
  • Twilight (Alla)
  • The Backup Plan
 
 
 
 
Tjej-filmer:
  • Wild Child
  • LOL
  • Mean Girls
  • Mean Girls 2
  • The Backup Plan
 
 
 
 
Spänning:
  • Catching Fire
  • The Hunger Games
  • I Am Number Four
  • Alla Harry Potter
  • Hobbit
  • Hobbit 2
 
 
 
Komedi:
  • 21 Jump Street
  • Grown Ups
  • Grown Ups 2
  • She´s The Man
  • Bröllops Duellen
  • We´re The Millers

 
 
Superhjälte-Tema:
  • The Amazing Spiderman
  • Steel Man
  • Fantastic Four
  • Fantastic For 2
 
Sång/Dans:
  • Step Up
  • Step Up 2
  • Step Up Revolution
  • Camp Rock
  • Camp Rock 2
  • Raise Your Voice
  • Pitch Perfekt

Men detta var nog de flesta filmer.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: