Amandas Liv

2014-07-12
14:29:57

Varit borta!
Hejsan anlednigen till att jag inte skrivit här är för att vi varit på camping tre nätter och typ varje gång vi kommer hem från en camping så är vi jättetrötta, och idag så vaktar vi lilla Elvis!
 
Senare så kommer det antagligen ett inlägg med alla filmer jag tycker man ska kolla in! Om inte snyggingen i de flesta filmerna... Channing Tatum
 

Men jag kommer också göra andra delen på glass-specialen. Och senare kommer det väl komma lite fina bilder som jag tagit och redigerat!   
Så det kommer komma tre olika inlägg ett idag och två imorgon!
 
Just nu så kollar jag på första avsnittet av The Vampire Diaries, jag och Agnes gillar ju Pretty Little Liars, och kom idag in på säsong 5. Och det händer mycket! Men nu så kommer det inte finnas så där mycket avsnitt eftersom att det fortfarande går på tv. Men jag kommer nog inte vara så specielt aktiv denna sommar! Men det beror faktiskt på alla saker ochh överallt vi ska åka till.
 
Men jag kommer göra film-tips-inlägget snart! Så håll koll! ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: