Amandas Liv

2014-07-05
13:05:00

Filmer!
Hejsan! Nu är detta ett tidsinställt inlägg, men det ska handla om filmer, våran familj ser ofta nya filmer och hittar nya favoritfilmer hela tiden ungefär! Men, jag har hittat en superbra skådespelare! Nu ska jag säga mina favoritfilmer som han medverkat i, av alla jag sett!
 
* Dear John,  gråtfilm! (MIN FAVORIT)
 
* The Vow, kärleksfilm (ANDRA FAVORITEN)
 
* White House Down, action (SUPERBRA)
 
* 21 Jump Street, komedi (VÄLDIGT ROLIG)
 
* Step Up, dansfilm (JÄTTEBRA)
 
Jag kan ju säga att denna skådespelaren heter Channing Tatum och är rätt så snygg! Jag har typ film-maraton med hans filmer som han medverkat i, och sen ska jag se klart en film som heter Coach Carter, och ikväll (Igår, såg jag båda) ska vi se(Tror jag) She's The Man! Och jag ser filmerna på Swefilmer! Ni borde verkligen ta och kolla på dessa filmer! ❤ Ha det bra! Kolla trailen på den film du vill se, eller varför inte kolla in alla filmer på deras trailer via YouTube?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: