Amandas Liv

2014-06-29
11:46:00

What's On My SGS4
Nu blir det bilder av min mobil, först där alla appar finns på den lilla typ fyrkanten, sen blir det två bilder på min hemskärm som jag använder, de andra sidorna är kvar från när jag fick den! Och det har jag inte ändrat på! Men vi börjar med alla appar! OBSERVERA! Jag har en Samsung Galaxy S4, och på bilderna jag har på min hemskärm, så är det en app som jag har fått ikonerna till apparna ifrån! Som heter CocoPPa!
 
 
 
 
 
Tyvärr missade jag en bild, men det var bara med lite appar!  Men det kanske ni ser om det blir en ny! Men vill ni vet hur orginalet på bakrunden såg ut så var det den här!
 
 
 
 
Killarna är: Högst upp, Luke Hemmings från 5SOS (5 Seconds Of Summer) & Den nedre Jamie Campbell Bower som finns i flera filmer men som jag typ föll för, haha, i The Mortal Instruments City Of Bones! 
 
 
Men hoppas ni gillade det så hörs vi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: