Amandas Liv

2013-04-17
19:08:34

Tror du på spöken?
Hej, jag kommer inte att skriva om mig eller så för... Eh ja, ni kanske inte tror på mig men jag har sett ett spöke eller väsen! Jag håller på att lära mig reglerna till Anden i glaset och det ska jag och min syrra och kompis ska köra när hon sover över! Och ni får tro vad ni vill men detta är sant! Jag ska skriva om det fungerar, men det blir inte förens om en månad eller så men detta kan bli lite läskigt men man ska inte vara rädd för rädsla visar negativt och påverkar ens liv! Man ska inte skratta! Jag återkommer imorrn! Kram/ Amanda♥

Kommentarer:
#1: Linnea

JA JAG TROR PÅ SPÖKEN.JAG HAR SETT ETT. :)

Svar: Hoppas du inte blev rädd! Tack för att du kommenterar! Vi känner varran! =)
Amanda

2013-04-17 @ 19:17:24
#2: Linnea

Jag tycker att det ska bli kul med anden i glaset.

Svar: Ja det ska det! Det är vi som ska det!
Amanda

2013-04-17 @ 19:21:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: