Amandas Liv

2013-12-20
14:58:48

Parfymer
Hej idag tänkte jag visa mina parfymer! Jag har bara en som är Ekologisk! (Om ni inte visste det så använder vi mycket Ekologiskt!) Men här kommer dom!




Denna är inte Ekologisk, och luktar väldigt väldigt sött! Jag vet inte vad den heter!



Denna är Ekologisk, och luktar Fräscht men ändå gott!







Denna har jag fått av min Mamma som hon inte använder! Denna luktar inte så mycket, den luktar lite fräscht och lite sött! Jag antar att den heter Tresor





Denna använder min Mamma inte heller! Den vet jag inte vad den heter!
Den luktar... Väldigt svårt att säga!



Här kommer min Favorit!






Den har Beyonce Designat, den luktar Fräscht och sött - Jättegott! Den heter Heat Rush Jag har faktiskt kvar förpackningen från den!





Jaa, det var alla mina Parfymer, hoppas ni gillade detta inlägg, så hörs vi snart! Ha det bra Hejdå! 😘👌

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: