Amandas Liv

2013-06-20
18:32:08

Midsommar :)
♥ Hej, imorgon är det midsommar! Och då blir det kul för alla antar jag, eller? Dansa björnen sover runt midsommar-stången och ha det lite sköj, visst? Men ska berätta varför jag inte skrev något inlägg igår, det var för att jag var med en kompis och hon ska få hyra en kanin så vi fick städa en kanin bur som hon lånat från en av våra klasskompisar och den var inte ren om man säger så, så där stog vi i ca typ 2 ½ timme och städade, men vi gick och köpte en glass efter så det var vi värda! Men jag hoppas att alla har det bra, och att ni kommer läsa min blogg under sommaren och om jag kan få använda min kanal till bloggen också. Men om ni har fler att dela blogen med går det bara bra! För det är ca 1 läsare per dag, så lite fler kan jag väl få? Men jag är nöjd att ha bara er också, då är det ju iallafall någon som läser så att jag inte skriver i onödan! Men ska upp och städa hos mina småttingar (gerbilerna) Honung & Smulan. ♥
 
 
 
P.s. Imorgon kanske det kommer ett nytt inlägg innan kvllens festigheter!♥♥♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: