Amandas Liv

2013-06-24
14:33:03

Mina vänner!
Skriv kommentarer, gör vad ni vill, men vadska jag skriva om? Kommentera vad ni vill att jag ska skriva om och jag kan starta ett projekt, vilken kändis som ni vill att jag ska ta reda på om. Och så får ni bästa låttipset med den kändisen från mig, och lite bilder men, vilken kändis vill ni jag ska ha först, men var inte blyga för att jag ska ta den kändisen, för om du skriver (vill inte) så kommer jag inte att publisera den kommentaren men om ni inte skriver så kommer jag det bara så ni vet, och ni kan ta och kommentera varje gång ni vill jag ska ta en ny, men det här vart komplicireat men jag tror ni förstår!♥

Kommentarer:
#1: Clara:)

Fattar inte riktigt...

Svar: Men du kommer förstå!
Amanda

2013-06-25 @ 11:36:56
#2: Linnea

Kan du skriva om Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson och Liam Hemsworth? Skulle bli otroligt glad då. <3

Svar: Ja, det är ju klart! :)
Amanda

2013-06-28 @ 21:19:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: