Amandas Liv

2013-06-06
23:50:00

Om allt! Nästan...
Hej, jag har inte haft ork att skriva på bloggen, så detta ämne börjar jag med. Även om jag skrev det där i "Seriöst" betyder det inte att jag är kär i honom, men ska ta bort det inlägget! Men idag har jag som slappat, eller det har jag inte kom jag på, jag har hjälpt pappa att plocka typ alla grenar och pinnar som vi har en bit nedanför huset men ovanför åkern. Men jag typ sprang för att få VATTEN och jag har nog inte varit så törstig som då, och då fattar man hur dom fattiga och vattenlösa har det! Jag har dels sprungit i vattenspridaren med min syrra i klänning! Och den typ fastna på kroppen, det var obehagligt! Men på tisdag är det en cykelutflykt med mellanstadiet som väntar! Vi vet inte vart vi ska, och vi ska typ bada! Det ska bli kul det också, men jag har dels hittat världens bästa låt enligt mig, ni kanske inte tycker det, men det heter iallafall " Summer Paradise med Simple Plan " Lyssnar på den nu. Ååh, jag blir galen för jag har den gamla datorn för mamma och pappa har min, och jag hatar dom här stora feta knapparna! Men usch så konstig årdning jag skrivit, nu har jag en anledning till att lägga ner bloggen eller två, men  dels för att det är så lite som läser den och för att jag skriver så konstigt och för att jag aldrig typ skriver och för att jag inte har något att skriva om och för att det blir så lite varje gång och ja det kan nog bli mer, men jag skapar isåfall en annan som jag kommer skriva hur mycket som helst på (får man väl hoppas) Kram! Och godnatt♥/ Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: