Amandas Liv

2013-05-05
16:50:36

Ännu lite mer ledigt!
Nu ska jag försöka hålla lite styr på hur länge jag ska ta ledigt! Men nu ska jag försöka skriva varje dag! Snälla tipsa era vänner om min blogg! Skulle bli så sjukt glad om jag fick lite fler besökare! Och lite mer bilder kanske önskas? Men iallafall så ska jag äta tacogratäng till middag! MUMS... Det ska bli så kul om cirka 3 veckor för då ska jag få en ögonskugg-palette med 180 färger och då blir det lite bilder på det och massa sminkningar!
 
En liten special kommer här:
One direction - She`s not afraid
One direction - Magic
One direction - Loved you first
One direction - Summer love
 
Det var specialen, och om ni verkligen vill veta så är det mina idoler och mina favoritlåtar med dom!
 
Mailvänner sökes, av mig och om ni vill bli min mailvän så ska ni bara kommentera att ni är med och skriva in email-adressen där det står, det kommer bara synas för mig, så kan ni maila vad ni vill! Hejdå! Syns i veckan...♥
 
Vill ni veta var man kan göra sådanna bilder? Det är på pizap.com

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: