Amandas Liv

2013-05-25
16:39:01

Give hope!
Hej, jag hade ett party på fredags-kvällen och lla sju som bjudits kom och två hade presenter!
Dom tyckte jag hade en bra orsak till att hamna på bloggen särskilt en av dom!
 
Detta var dom sjusiga armband jag fått! Jag tycker att båda var HUR FINA SOM HELST!
Men anledningen till ett av dom är detta...
 
Detta är ju ett Give hope armband, och det ser ut så här på närmare och bättre bild...
 
Som ni ser är det gulligt, och jag antar att pengarna går till Give hope. Och detta är rosa med ett svart band. Men fler färger finns...
Dom här färgerna finns och det är rosa, blå, grån och orange och det som jag fått! Och dom verkar vara från ur och penn, och nu till det andra...
 
Det är i färgen orange men jag tror det finns fler färger, vi kan se ifall den som jag fick det av vill kommentera
om det finns fler färger. Men jag är jätteglad för dom! Tack, Kram/ Amanda♥

Kommentar:
#1: Clara

Jag tror det finns fler färger:)

Svar: Jag såg det!:) Kram!
Amanda

2013-05-26 @ 18:39:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: