Amandas Liv

2013-05-01
16:19:05

Lite ledigt kan man väl få? Eller...?
Hej, okej jag erkänner jag har inte skrivit på 5 dagar och saknar det! Men jag var iallafall hos en kompis idag och jag cyklade på min nya cykel som jag fick i måndags och är supernöjd! Men så är det bestämt att i sjuan ska jag börja på en ny skola som är mer hörselinriktat så det blir nog bra för mig! Och ni som har missat det så är jag hörselskadad, men kan gå i en vanlig skola med hörande! Som jag är väldigt glad för, och jag tänkte skriva i går men hade fullt upp för min bästa killkompis och hans familj skulle komma på middag, men iallafalll Glad Valborg! Hoppas det var kul, och kommentera om ni har något att påpeka så svarar jag på det och om ni har några frågor hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: