Amandas Liv

2013-09-03
16:17:35

Hej!
Idag har vi haft det väldigt nice!♥ Och imorgon ska vi ha LaCross! Det är hur kul som helst! Och en sak kommer här! Det är måsten för er som gillar film, musik och mycket mer!

1. Se filmen Percy Jackson 1 ( Jag säger bara 1 för vet inte vad den heter!

2. Se Percy Jackson 2 Havsmonsterna

3. Kolla in Cimorellis Youtube kanal!

4. Kolla in James Maslows kanal, särskilt senaste låten!

5. Gärna kolla in min Youtube kanal som det bara finns en video på men... Ändå 123lolaska Det är en video med gerbilderna!


Jag har en ide' om ni gillar den så kan ni kommentera! När jag bakar något så kan jag lägga in en bild och receptet så att ni kan baka den själv om den ser smarrig ut! Mums-Filibabba! Men då ses vi!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: