Amandas Liv

2014-02-16
17:06:10

HEMMA I SVERIGE NU!
♥ Ni kanske undrare vart jag hållit hus hela veckan! Jo jag har varit utomlands för första gången! Vi for till Kanarieöarna, Gran Canaria, Maspalomas, den 08/02-14 och kom hem igår alltså 15/02-14.
 
Vi fick se filmerna "Monsters University" först, sen "Små Citroner Gula" på vägen dit, och sedan små avsnitt av någon serie som tex. "The Big Bang Theory" och "Moder Family", och sedan några musikvideos som "Heart Attack" med Demi Lovato, och "I´m Getting Over You" med Carly Rea Jepsen, och såklart "Mr Been".
 
På vägen hem visades filmen "The Internship" sedan några musikvideos som var "That Power" med Justin Bieber och Will.i.am, och "Everything Has Changed" med Taylor Swift och Ed Sheeran, som också är min favoritlåt just nu! Serierna var "Modern Family" och något komediavsnitt av något jag inte vet vad det var, och såklart "Mr Been". 
Det var bara ett avsnitt av varje serie båda gångerna, två musikvideor som jag sa, och två avsnitt av "Mr Been" båda gångerna.  
 
Båda gångerna vi landade så satt jag vid fönstret och fick båda gångerna ont i höger öra vid landningen. Agnes (Min Lillasyster) Satt vid fönstret hela tiden under vägen dit men jag satt den sista en och en halv timme!
 
Men mer detaljer kommer någon annan gång, detta var mest för att ni skulle få vet vad jag hade gjort!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: