Amandas Liv

2014-01-10
19:04:35

"If you say so"
Hej, ni vet ju att jag älskar serien Glee, och om ni inte gillar Glee, så vill jag ändå att ni ska fortsätta läsa för detta kommer handla lite om Glee, men mer om annat. Finn, som spelas av Cory Monteith, gick tyvärr bort i somras. Det var en svår stund för Lea Michele, som spelar Rachel, det var nämligen cirka en vecka innan dom två skulle gifta sig. Jag har hört att dom gjorde hans död "Naturlig" i Glee. Men det är inte allt. Efter att han gått bort, som är väldigt sorgligt, så skaffade Lea en tatuering under högra bröstet som ett minne för Cory. Hon har även fler men det var den jag ville prata om idag. På tatueringen står det just "If you say so" det är minnet för Cory. Det var nämligen det sista han någonsin sa till Lea innan han gick bort. Jag själv sitter (Jag ligger på kökssoffan) och tycker det är väldigt tråkigt och lyssnar även på musik från Glee, ändå fortsätter Lea spela rollen som Rachel i Glee. Men nu ska ni få se några bilder på tatueringen och några härligt mysiga kärleksbilder på Cory och Lea, dom flesta är tagna från Glee. Men några är från vanliga världen om man säger så! ♡




























Ha det bra och så hörs vi nästa gång! Kommentera gärna era åsikter! Ni kommer få fler bilder någon annan gång!😘

Kommentarer:
#1: Lunne

Hur dog han?

2014-01-10 @ 22:28:37
#2: Amanda♥

Han dog av en övaerdos av knark Linnea

2014-02-03 @ 16:07:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: