Amandas Liv

2014-01-17
17:41:02

Nu då?
Idag har jag varit hos en kompis! Vet inte om jag får nämna vem... Men det börjar på E och hon går i min klass! Vi hade även Geografiprov idag från 09:00 till 09:40 Jag själv tycker att det gick ganska bra! Nu ska jag testsminka mig, som jag sa på instagram, till bilden som kommer nedan sen, "Att testa nya saker är en del av vardagen! 💕👌💄💋" Naturlig look kanske det blir, för jag ska bara vara hemma och mysa och se det efterlängtande Glee avsnittet! 😊 Men här kommer bilden!

Men medans jag skulle hämta bilden så kollade jag på de bilder innan och blev så sugen!

Men denna bilden, den kommer nedan, la jag in igår på instagram! "Lev i nuet, inte i dået"



💕 Ha en bra helg allihopa!💕

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: