Amandas Liv

2014-06-22
19:46:11

Glass-Specialen
Hejsan, nu har jag tänkt att göra glass-specialen, men jag har fortfarande en glass kvar och den kommer jag ta smaka snart. Men tills vidare så tar vi de glassar som jag har smakat! Men kommer bara skriva priset på de glassar jag vet vad de kostar! SO LET´S GET STARTED!
 
Namn: 88
Kan köpas på: ICA
Beskrivning: Väldigt god smak på chokladen som är ett som ett tunt lager utanpå själva glassen. Och glassen är som en blandad smak med vanilj och choklad. 
Enligt mig: Denna glass kan vara ett enkelt val i glass-kiosken!
Poäng: 4/5
 
 
 
 
 
 
 
Namn: Calippo Bubbelgum
Kan köpas på: ICA
Pris: Ca 11 kr
Beskrivning: En isglass som man trycker upp och äter. Den har en stark smak av bubbelgum och är väldigt söt.
Enligt mig: Denna glass är för söt, och har för stark smak av bubbelgum. Därför så blir denna en mindre favorit.
Poäng: 1/5
 
 
 
 
 
 
Namn: Calippo Cola
Kan köpas: ICA
Pris: Borde kosta lika som smaken bubbelgum, så 11 kr.
Beskrivning: Isglass som man trycker upp för att kunna äta. Som har smak av coca cola. Väligt söt smak.
Enligt mig: Inte för mycket sött och perfekt smak av coca colan. Jag kan välja denna på en het sommardag.
Poäng:3/5
 
 
 
 
 
Namn: Glasstrut Daim
Kan köpas på: ICA
Beskrivning: God choklad som täcker vaniljglassen. Små daimkulor som gömmer sig i vaniljglassen. Och i botten av kexet och glassen så är det choklad.
Enligt mig: Så är detta ett val man gör ibland när man köper glass. Men den är väldigt god!
Poäng: 4/5
 
 
 
 
 
 
 
Namn: Nogger
Kan köpas på: ICA
Beskrivning: Ett tunnt lager med choklad som täcker vanilj glassen. Om man ätit  upp vaniljen så finns det ett lager med choklad i glassen också.
Enligt mig: Detta är en glass man kan köpa hem i olika paket med flera sorters glass. Men det är ingen jag själv skulle gå att välja. Men den är ändå god!
Poäng: 3/5
 
 
 
 
                  Sådär ja. Då var första delen klar, jag hoppas ni gillade den. För det kommer komma en till del!
 
 
Ha det bra, så hörs vi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: